vrijdag 29 april 2016

Iets gevonden! Of toch niet... ?

IETS GEVONDEN

Deze week bestond uit wat doktersbezoeken en een uitgebreid bloedonderzoek... In de hoop dat ze afwijkende 'dingen' zouden vinden in mijn bloed zodat ze hier op verder kunnen gaan onderzoeken... Ergens had ik even de stille hoop dat het gewoon vitamine te kort zou zijn, omdat dit makkelijk op te lossen is met injecties en pillen, maar helaas... Alles was goed op mijn witte bloedcellen na, deze waren verhoogd... Tja, daar heb je wat aan, dan kan het nog steeds van alles zijn. Dus nja een klein lichtpuntje dat er iets is gevonden wat misschien te maken heeft met mijn ziek zijn... Nu alleen nog uitzoeken wat dat is...

100% Ziek

Omdat mijn lichaam steeds meer in protest komt sta ik nu alweer bijna een week op 100% ziek, Eigenlijk doe ik helemaal niks meer op een dag buiten dat ik een klein stukje met m'n hond loop.

Ik wil zo graag dat ze gewoon iets vinden wat alles verklaard, of het nu te behandelen is of niet... Dit schiet gewoon niet op en ik word het zo beu!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten