vrijdag 15 april 2016

De afgelopen week

Deze week

Deze week is gegaan zoals elke week nu eigenlijk gaat, slapen met af en toe wakker zijn en dan nog steeds steen kapot zijn... Elke dag probeer ik wel met m'n hond te lopen maar daarna ben ik zo moe dat ik gewoon moet slapen...


Klein lichtpuntje

Begin van deze week ben ik gebeld door het uitzendbureau waarvoor ik werk...
Eerder zeiden ze dat het niet mogelijk was om maar en paar uur of een halve dienst te werken... Vandaag EINDELIJK het verlossende telefoontje!!!
Ik mag vanaf maandag een halve diensten gaan werken!!! WAAAA het klinkt misschien gek maar ik ben hier zo vreselijk blij mee!!!


Hoe nu verder...

Hoe alles verder gaat lopen met me, weet niemand... Eerst alle onderzoeken afwachten die nu gepland staan en verder is het alleen maar afwachten hoe het per dag gaat...

Het is wel apart, ik leer steeds meer genieten van de kleine dingen... Spelletjes doen met mijn ouders, een klein rondje lopen met de hond. Al baal ik enorm dat ik steeds minder kan, nu al 1,5 week niet meer naar de sportschool geweest, niet eens meer om er gewoon maar heen te gaan... Ik was zo moe dat zelfs dat teveel energie kost. 

Maar we blijven positief! Maandag weer een paar uur werken en dan zien we wel weer verder!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten