zondag 3 april 2016

Even Voorstellen,

Hoihoi ik ben Mariska geboren op 06-11-1992 te Roosendaal.
Woon bij met mijn moeder en haar vriend. In oktober 2015 heb ik mijn diploma behaald voor niveau 2 assistent in de zorg... en ik werk nu in een Magazijn hier in de buurt.
Mijn hobby's zijn met m'n honden lopen (een Duitse Herder Luna en een Boomerhondje Bo) en
fitnessen.
Ik heb al allerlei diagnoses gehad, en nog steeds gaat het niet goed en weten artsen niet wat ik nu daadwerkelijk heb. De komende tijd komen er weer veel onderzoeken, en ik dacht laat ik het allemaal eens voor mezelf op een rijtje zetten. Vandaar mijn blog!

Mijn diagnoses,
ADHD
Dislectie
Hartritmestoornissen
CRPS

Ik heb last van:
Oververmoeidheid (ik kan slapen wat ik wil maar het word niet minder),
Snel uitgeput,
Dingen snel vergeten,
Hoofdpijn,
Ogen die pijn doen(branden),
Spierpijn,
Verstoord slaappatroon,
Overgevoelig voor heel veel voeding,
Overgevoelig voor licht,
Hartritmestoornissen (slaat onregelmatig -> extra tikken, tikken te weining, slaat op hol of gewoon het ritme dat niet klopt.)
En ik voel me bijna altijd ziek, mijn hoofd wilt wel maar mijn lichaam wilt niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten