donderdag 7 april 2016

De afgelopen week, is anders gegaan dan dat ik zou willen...

Twijfels...Of ik dit allemaal wel online moet zetten... en toch ga ik het doen! 


Dinsdag naar de cardioloog geweest, alleen een gesprek en een ecg laten maken. (Natuurlijk raak ik dat blad waar m'n ecg op stond al kwijt voordat ik het omkleedhokje uit kwam) FAAAAL gelukkig kwam die zuster heb brengen met een brede glimlach op d'r gezicht. De komende tijd zal ik allerlei onderzoeken krijgen bij de cardioloog om uit te sluiten dat ik, buiten de hartafwijkingen die ik al heb, verder niks heb op dit gebied dan...

Woensdag, Nog nooit was ik zo blij geweest om te gaan werken! Na een week of 5/6/7/8 (ik ben de tel kwijt) Vol goeie moed ging ik naar m'n werk, was best wel gek om er zolang niet geweest te zijn.. Ongeveer een half uurtje voordat mijn dienst zou beginnen had ik afgesproken dat ik even langs het uitzendbureau zou komen om te vertellen hoe het gaat en wat de plannen zijn... Alles verteld, hoe het begon en dat artsen nu vermoeden dat ik ME heb en dat daar nu alle onderzoeken voor gedaan worden. De mensen van het uitzendbureau vertelde mij dat ik over de inhoud van het ziek zijn niks hoef te vertellen, maar ja zoals ik zelf in dat gesprek ook aangaf het geeft voor iedereen gewoon duidelijkheid wat er is... Nou na een 10/15 minuten was het gesprek klaar en ging ik naar m'n afdeling, kei leuk om iedereen weer te zien!

Anders dan verwacht...

Ik merkte al vrij snel dat mijn lichaam echt niet wilde, en ik baalde zo erg! Wilde er niet aan toe geven en ik heb moeten rekken om het 3uur lang vol te houden... Mijn ogen begonnen heel erg te branden, licht in m'n hoofd, en m'n benen werden steeds zwaarder en ik moest steeds meer moeite doen om te blijven staan of om te lopen zonder in elkaar te zakken... Ik besloot, tegen m'n zin in er, naar kantoor te gaan om te zeggen dat ik terug naar huis zou gaan omdat het gewoon niet ging... Dit was oke al moest ik wel even langs het uitzendbureau om te melden dat ik wegging...


EN TOEN...

Er werd bij het uitzendbureau verteld dat ik zoveel ziek meldingen heb dat ze als er nog 2 bij zouden komen mijn contract niet verlengt zou worden omdat ik dan meer geld kost dan dat ik iets doe voor hun... (vanuit het bedrijf gezien begrijpelijk) ... Even tussendoor... Vrijwel alle ziekmeldingen gaan over de afgelopen paar weken en dat is steeds voor hetzelfde omdat de arbo arts steeds 'wilt' dat ik het probeer en ik zelf ook gewoon heel graag wil werken!! Eigenlijk word ik dus gewoon gestraft omdat ik wel wil werken maar ik geen hele dienst kan werken...

In het gesprek met het uitzendbureau werd gezegd dat ik beter onbetaald verlof kon nemen dan dat ik in de ziektewet zou gaan... ( Dit vind ik persoonlijk echt bizar, ik stond net nog te vertellen wat er allemaal speelt en dan krijg je ook nog dit te horen, nu zakte ik niet alleen bijna door m'n benen maar ook nog door de grond!!) Natuurlijk heb ik niet voor onbetaald verlof gekozen en ben ik gewoon de ziektewet ingegaan... Hier waren ze natuurlijk niet blij mee en waarschijnlijk word nu mijn contract niet verlengt... Tja, ik vind dit echt wel heel erg maar wat niet gaat dat gaat niet! Alles en iedereen is zo tegenstrijdig... Ik wil zo graag, al is het maar 2 uurtjes op een dag... Dit kan niet, Vanuit mijn werkplek en uitzendbureau... Zo jammer want nu zit ik eigenlijk gewoon verplicht thuis en kan ik niks doen...

Ik hoop gewoon dat er snel meer duidelijkheid is... Of dat het in ieder geval beter gaat...

Tot slot,

Herkennen jullie dat, als je met iemand belt, heel veel, je zo benieuwd ben met wie je nou eigenlijk belt? Haha ik heb het zo met mijn arbo arts, ik spreek die man nu al ja al die weken dat ik thuis ben en we bellen elke 2/3 dagen... Ik ben gewoon benieuwd hoe hij eruit ziet... Dus arbo, mocht je dit lezen... MELD JE DAN! ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten