zaterdag 23 april 2016

Wat een week weer! Anders dan ik had gehoopt.

Wat een week wat een week...!

Zoals jullie konden lezen had ik deze week eindelijk weer een vechtdoel voor mezelf, 50% terug gaan werken! Alles bij mekaar heb ik het 2 hele halve diensten, 2,5 uur en vrijdag 1 uur volgehouden... Dit is zeker niet waar ik op gehoopt had...

Het uitzendbureau

Afgelopen week, in mijn blog hiervoor had ik het een en ander verteld over het uitzendbureau. Woensdag kreeg ik een telefoontje waar ik niet vrolijk van werd en hierop mijn verhaal per email naar alle mailadressen van de medewerkers van het uitzendbureau en het filiaal in de stad heb gestuurd, overigens heb ik deze mail ook even afgegeven op het kantoor van het bedrijf waarvoor ik werk en op het kantoor van mijn afdeling weggelegd...

Eindelijk een stukje begrip

Volgens mij heeft de mail best wel indruk gemaakt, ik kreeg van veel mensen te horen dat ik lef had om dit te doen... Maar ik dacht, ja wat heb ik te verliezen? Na alle gesprekken die ik al gehad had word vrijwel zeker mijn contract niet meer verlengt i.v.m. mijn ziekte... Dus ja, wat heb ik te verliezen?
Ik heb meerdere gesprekken gehad met mensen van het kantoor van het bedrijf waarvoor ik werk die allemaal aandachtig luisterde en op mijn afdeling bij 2 van de leidinggevende gepraat. Dit luchtte zo erg op! Ik ben echt wel heel erg blij met mijn leidinggevende! Deze mensen zijn zo tof!
Ik kreeg trouwens afgelopen vrijdag excuses aangeboden, van het uitzendbureau, voor wat er woensdag was gezegd... Dikke respect hier voor! We zijn allemaal mensen en iedereen maakt fouten, ik kan niet anders zeggen, het gesprek hierover vrijdag was top.

Maar toen...

Maandag/dinsdag/donderdag heb ik orders staan inpakken, dit was redelijk vermoeiend maar was te doen omdat ik niet zoveel hoef te lopen bij dit werk en een bureau heb om op te leunen wanneer ik bijna in mekaar zak... Vrij handig;-)... Vrijdag werd ik op orders picken gezet... Dit houd in dat je in stellingen met een trolley loop, 8 paden afstruin om orders van klanten te 'picken'... Toen ik dit hoorde dacht ik ah, dat moet makkelijk gaan! Gewoon op 't gemakje... HELAAS... Buiten dat ik alles vergat, ik kon niet onthouden als ik meerdere producten moest pakken in welk bakje ik ze moest doen... Begon mijn lichaam steeds harder vervelend te doen... Elke keer als ik bukte moest ik me vasthouden om niet om te vallen... Na tijdens mijn 3de trolley werd het helemaal erg, alles werd steeds waziger en ja ik besloot na deze trolley even wat water te drinken op het kantoor om daarna maar weer verder te gaan.

Op het kantoor

Ik weet dat ik water ging halen, stond te drinken, en ineens was hij daar! De supervisor, geen idee waar hij vandaan kwam, hahaha ik had hem echt niet gezien, of ik kan het me niet herinneren. Waar we het allemaal over gehad hebben, ik zou het niet meer weten... Ergens vaag of het wel verstandig was om door te gaan met werken... Pff ik wil het zo graag, ik wil zo graag gewoon op mijn werk zijn en m'n ding doen... Maar ik weet ook wel dat het op dat moment gewoon niet veilig meer was... Samen naar het uitzendbureau gelopen, toen dat toffe gesprek gehad met hun, en naar huis gegaan.

Weer 100% ziek gemeld
Toen ik thuiskwam en gelijk in de bank in slaap ben gevallen schrok ik wakker toen mijn telefoon ging, het uitzendbureau maar dan was het de stad... Dat ik weer 100% sta ziek gemeld, verder kan ik me niks van het telefoon gesprek herinneren...

Sorry

Ik krijg de laatste paar weken van meerdere te horen dat ik soms/af en toe/oke best wel vaak bot/chagrijnig reageer... Dit is echt niet persoonlijk bedoeld! Ik baal gewoon zo erg hoe het nu gaat!! Het is zo gigantisch frustrerend dat je alles gewoon wilt doen maar je lichaam je tegen houd. Ik kan het niet allemaal uitleggen maar het is gewoon lastig! Het word ook steeds moeilijker om overal maar positief over te blijven denken... Steeds meer dingen lukken niet, en als ik terug denk aan de afgelopen jaren is alles een voorbode geweest, dat moet wel gewoon!

Hoe het trouwens nu verder gaat, ik heb echt geen idee...
Ik hoop dat ik van de week gewoon weer een paar uur kan gaan werken, maar dit zal ik van de week wel horen of dat gaat, hoe en wat enzo...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten