vrijdag 27 mei 2016

Uitslagen cardioloog, nieuwe stappen...

uitslagen cardioloog

Van de week had ik eindelijk alle uitslagen van de cardioloog. Buiten de afwijkingen die ik al had is er niks geks gezien en is m'n hart goed! Dit was natuurlijk super goed nieuws!
Maar...
De cardioloog sprak haar zorgen uit over mijn lopen...
Sinds ongeveer een week, loop ik ineens super slecht. Eerst zakte ik alleen door mijn benen als ik moe was maar nu is het gewoon de hele tijd. Meestal moet ik me aan alles vasthouden om maar niet te vallen.
Ze zei (de cardioloog) dat zij niks meer voor me kan doen omdat dit niet met mijn hart te maken heeft, maar dat ik door moet naar een neuroloog en dat ze gelijk de huisarts zou mailen over hoe het er nu voorstaat. Ze vroeg waarom ik niet meteen daar de huisarts was gegaan, waarop ik het verhaal vertelde dat ik niet meer mocht komen zolang ik geen uitslagen had van de cardioloog. Hierop reageerde ze nogal verbaasd en zei ze dat ik nu echt terug moest gaan om alles uit te laten zoeken.

De huisarts

Nadat gisteren mijn moeder een aantal keren heeft gebeld en we terug gebeld zouden worden wachtte we daar nog steeds op... We hebben vanochtend maar weer gebeld en zijn maar weer eens langs gegaan. Waarop ik nu eindelijk word doorgestuurd naar de neuroloog, maar de huisarts verwachtte dat hij niet veel zou vinden... Thx bro! Deze woorden had ik nu echt nodig!...
Stiekem vind ik het nu best wel eng worden gezien het zo hard achteruit gaat... Ik lig alleen nog maar in bed of ik strompel beneden rond...
Maar goed, proberen positief te blijven en dan kan ik waarschijnlijk eind volgende week al bij de neuroloog terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten