zaterdag 21 mei 2016

De fietstest en echo

De week

Ups en downs... maar vooral downs... het ging de meeste dagen gewoon echt niet goed en daarbij had ik ook nog eens allemaal lichte brandwonden van het holterkastje van vorige week.


Echo en fietstest

De echo ging goed, die arts moest allemaal lachen omdat ik als een wokkel op bed lag omdat ik mee wilde kijken en bij alles vroeg wat is dat? En wat is dat dan?
De fietstest ging niet goed...Denk dat ik nog geen 10 minuten heb gefietst... het aan en afkoppelen duurde langer dan het fietsen zelf. Was al erg moe en het ging al heel snel slecht op de fiets, werd heel erg misselijk en duizelig  en ineens stond er een zuster naast me die vroeg of het wel ging ze hield me de hele tijd vast omdat ik alle kanten op bewoog ook mn ogen vielen de hele tijd dicht... best gek het gebeurde gewoon... ahja de uitslag van de fietstest zal wel niet goed zijn maar we zullen het wel zien. Eind mei eindelijk alle uitslagen van de cardioloog dan kunnen we weer door naar de internist.

Gisteren

Gisteren was mijn stiefvader jarig waarvoor we een bbq hadden geregeld, gezellig alle kinderen (zijn kinderen en mijn broer + aanhang). Ik had expres al heel rustig gedaan de hele dag (lees op bed liggen) zodat ik er bij kon zijn of in ieder geval dat ik er even bij kon zijn... Nog voordat de bbq begon lag ik al uitgeteld in de bank half te slapen, nog wel even daarna aan tafel gezeten en toch zeker 1 stukje vlees op, tijdens het eten voelde ik al dat ik steeds bijna van m'n stoel viel, bewoog steeds heen en weer en het zitten werd steeds lastiger... Ik was zo boos op mezelf, wilde er zo graag gewoon even bij zijn maar het ging gewoon niet. Toch maar 'even' op bed gaan liggen waar ik na zoon 13u echt k.o. te hebben geslapen wakker schrok. Het was alweer licht maar ik was even in de war en dacht dat ik nog naar beneden kon om toch nog even bij de bbq te zijn, tot ik op mijn telefoon keek en zag dat het al de andere dag was... Frustrerend! Eind volgende week als het goed is de uitslagen van de cardioloog van alle onderzoeken daar en dan kan ik eindelijk door naar de internist.

Klein licht puntje

Eindelijk heb ik een tv, blue ray en sound bar gekocht dus nu kan ik eindelijk 'echt' tv kijken op m'n kamer ipv dat kleine macbook schermpje! Super blij!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten