donderdag 12 mei 2016

Uitslagen, en een chagrijnige huisarts...

Doktersbezoek

Vandaag was niet zo mijn dag denk ik zo...  Buiten dat ik allemaal lichte brandwonden heb van m'n holter die ik van de week 24u op had geplakt(Rode dikke plekken) Heb ik inmiddels de bloeduitslagen binnen... Dus ging ik maar weer eens naar de huisarts om alles te bespreken... Of nou ja... Dat was de bedoeling! 

Ik zit bij een huisartsenpraktijk wat inhoud dat er een stuk of 4 huisartsen zitten bij wie je willekeurig word ingeplant, het is maar net wie er t eerste plek heeft zeg maar... Vandaag was  ik weer eens ingedeeld bij de vrouwelijke arts. Wat ik op zich niet erg vind... ;-) Maar volgens mij was ze ongesteld ofzo, want echt, sorry dat ik het zo wegzet... Maar het was echt niet normaal hoe bot dat ze deed... Ik zal alle details besparen want ik kan hier met gemak een aantal kantjes vol over schrijven... Ze vertelde mij dat er is uitgesloten dat ik lyme heb (test is niet 100% betrouwbaar lees m'n vorige berichten) dat ik me maar geen zorgen moest maken over wat het wel was want het kon niet zo erg zijn het kon geen lyme, of kanker...(Ja sorry.. zo bot werd het gezegd...) 
(Het kan niks ergs zijn maar ik word wel nadat ik klaar ben bij de cardioloog doorgestuurd naar de internist ;-) )
Daar zat ik dan met m'n mond vol tanden, ik weet niet wat zij denkt maar ja...  Ze vertelde me dat ik maar gewoon 'dingen' moest oppakken rustig aan en steeds mijn grenzen moet verleggen... (Stukjes lopen, proberen wakker te blijven, in en rond huis lopen...) Waarop ik mijn verhaal vertelde dat dat nou juist het probleem is, dat ik bijna niks kan doen omdat ik zo moe ben en blijf en door m'n benen heen zak... Waarop zij doodleuk zei, ja toch moet je je grenzen proberen te verleggen, Dus ik vroeg gewoon hoe dan? Als ik door mijn benen heen zak is het vrij lastig om grenzen te verleggen die schijnbaar mijn lichaam kiest voor mij terwijl ik dat zelf helemaal niet wil. Uiteindelijk zei ze, ja het is allemaal lastig en moeilijk... Ja joh!? En werd ik buiten gekeken... 



Dus mijn dag

Ik heb geen lyme volgens de test, maar ook geen andere ziekte (Jaaahaaa schijnbaar kwam dit ook uit een lyme test dat ze alles kon zien) ... Ik hoef me geen zorgen te maken... Owja, en ik hoefde voor mijn klachten niet meer op het spreekuur te komen, pas als alle uitslagen van de cardioloog binnen zijn... ( Vorige keer moest ik de huisarts nog op de hoogte houden? ) Owja, en die verhoogde witte bloedcellen, ah dat hebben we allemaal wel eens... 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten