donderdag 2 juni 2016

Arbo arts

Bezoek Arbo arts

Afgelopen week ben ik dan na al die tijd voor het eerst naar de arbo arts geweest. Vond het zo spannend... Dit was de eerste keer in mijn hele leven dat ik daar naartoe moest en ik wist niet wat ik er van moest verwachten. Omdat het een stuk rijden was, was mijn moeder meegegaan omdat ik niet meer mag auto rijden, of nouja, ik mag het misschien wel maar ik kan het gewoon niet meer dat is teveel inspanning voor me. Ik kwam het pand binnen en moest op stoelen wachten tot ik naar binnen werd geroepen. Mijn moeder is tijdens het gesprek daar blijven zitten omdat ik eerst wilde kijken of ik er met de arts aan uit kwam, stel dat het niet goed zo gaan dat ik mijn moeder erbij zou kunnen roepen. (nu denk je was huh het is jou arbo arts en jou gesprek, maar uit ervaring weet ik dat het beter is bij sommige gesprekken een van je ouders erbij te hebben omdat artsen het vaak dan wel ineens serieus nemen?)
De arbo arts was echt super lief! Hij begon voordat we zaten al huh loop je nu zo moeilijk? En natuurlijk kon hij m'n dosier niet meer vinden, deze had hij wel gelezen... Waarop ik vanaf het begin tot nu alles heb vertelt... Het was een fijn gesprek en die man was echt zo aardig! Dat ik me hier zo druk over heb gemaakt! Toen hij aan het eind van het gesprek de brief voorlas die hij in zijn laptop had gezet was dit wel erg confronterend... Dat ik langdurig arbeidsongeschikt ben, en ernstig ziek...
Vooral dat laatste schrok ik toch wel van... Kijk ik weet wel dat ik ziek ben maar bij ernstig ziek leg ik de link aan zo ziek dat het niet meer beter word...
Overigens stelde de arbo arts een vraag omdat hij het een beetje vreemd vond dat ik nog helemaal niks had gehoord van mijn werkplek/uitzendbureau of dat ik niet eerder bij een arbo arts was geweest gezien ik al sinds februari ziek thuis zit. Waarop ik eigenlijk geen antwoord op had.

Zo veel lieve berichtjes

Wauw echt, ik was een beetje verbaasd over hoeveel lieve berichten ik heb gekregen de afgelopen week! Echt tientallen berichten! Wat me nog het meest verbaasde is dat het ook van heel veel mensen is waarvan ik het eigenlijk niet zou verwachten of die ik zelfs niet eens zo goed ken! Ook een paar mensen waarvan je juist zou verwachten, mensen waarmee ik tot kort voor ik ziek werd heel veel mee afsprak, dat juist die mensen me nu laten stikken! ...Thx... ;-) Ik kreeg op sommige dagen zoveel berichten dat ik ze niet eens allemaal kon beantwoorden en daardoor duurde het soms wat langer! Maar echt super super super bedankt!!!! Dit deed me echt zoveel goed!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten