dinsdag 10 mei 2016

24u meting holterkastje -> hart en lyme test

24u holterkastje

EINDELIJK! Weer een onderzoek dat word! Misschien raar maar ik ben er gewoon blij mee... Niet met het kastje, ik zit vastgesnoerd met kabels en een kastje in n tasje om me lijf... Maar het is voor een goed doel!

Waarom?

Deze 24u meting is ervoor om te kijken hoe het ervoor staat met mijn hart, of dat hij nog klopt ;-) hoe dat hij klopt en wanneer hij sneller gaat of onregelmatig, helaas heb ik geen 'ernstige' onregelmatigheid gehad, dus dat is best wel jammer dat dat nu niet geregistreerd staat. Het kastje registreert 24u lang mijn hart, en als ik er veel last van heb kan ik op een knopje drukken, ja geen idee waarom eigenlijk... ik denk dat er dan iets bij de meting staat dat ik er toen last van had... Ook moest ik een dagboekje bijhouden met wat ik allemaal gedaan heb vandaag... Hier was ik vrij snel mee klaar want buiten dat ik 2x met de hond heb gelopen lag ik in bed en even beneden in de bank.


De Lyme test...

Vandaag was mijn eigen huisarts eindelijk weer bereikbaar na een vakantie van 1,5 week, dus kon ik eindelijk bellen naar de uitslag... en wat denk je??? ... Hij was nog niet volledig binnen... En wat er nu binnen was wilde de assistente niks van vertellen, ik mag eind deze week bellen en dan word ik, als het nodig is, gewoon 's middags nog ingeplant om alles te bespreken. Vind het heel erg spannend... Ik hoop zo dat ik gewoon eindelijk een diagnose krijg... Dat ik weer verder kan met m'n leven want alles staat nu zoon beetje stil... Wil weer gaan werken en sporten... Zo gek dat je leven uit het niets zo op z'n kop kan staan...


Fijn gevoel

Ik wilde nog even kwijt dat ik echt super blij ben met alle positieve reacties! Hoe lastig de strijd elke dag ook is dit voelt zo fijn! Zelfs al van meerdere 'vreemde' nja vreemde vind ik een stom woord... Maar van mensen die ik niet ken berichten gekregen zo super lief! En blij dat ik, ook al lig ik in bed en doe ik niks, mensen toch een beetje kan helpen die in de zelfde situatie zitten.

Hieronder volgen wat foto's over het holterkastje omdat ik hier de hele dag vragen over heb gekregen. Hoe ziet het eruit, waar zit het vast etc. 




Dit is het holterkastje met het sexy heuptasje erbij..












Even een geweldige selfie om te laten zien wat je ziet, natuurlijk met kleren aan, heb liever niet mijn 'geweldige' lichaam op internet ;)



En de laatste, hierop heb ik aangegeven met witte rondjes waar de stickers vastgeplakt zitten.






2 opmerkingen: