maandag 27 juni 2016

De afgelopen week... en dan toch een rolstoel...

De afgelopen week

Mijn ouders waren afgelopen week een paar dagen weg naar Schotland... En ik had niet verwacht dat ik het best moeilijk zou krijgen... Gelukkig waren alle boodschappen in huis zodat ik niet perse weg hoefde... Het besef dat ik echt ziek ben, is toen best wel erg gekomen... Ze waren 4 dagen weg, normaal zou ik dit geweldig vinden, lekker alleen thuis m'n ding doen... Maar deze keer was even anders... Ik heb alle dagen beneden in de bank gelegen bij m'n 2 honden... ze hebben zichzelf uitgelaten terwijl ik in de poort stond te wachten... Best wel gek, 4 dagen niet uit huis geweest... Ik heb altijd geroepen dat ik altijd thuis blijf wonen, maar nu, al zou ik willen, is het niet echt mogelijk om alleen te wonen... Zo raar...

Denken

Eigenlijk wilde ik een paar mensen uitnodigen om even bij te kletsen, maar toen het zover was dat ik alleen was vond ik het wel even prima zo... Even alleen zijn, soms uren niet op m'n telefoon gekeken.. Even over alles nadenken... en toen tot de conclusie gekomen dat het toch echt wel anders moet...

Rolstoel...

Omdat ik niet ver meer kan lopen en nu alleen nog maar uitstapjes heb naar de AH met moeders, ging ik nadenken over een rolstoel... Iets wat ik echt super erg vind... Het lijkt normaal allemaal zo gemakkelijk en als iemand anders in mijn situatie zou zitten zou ik zeggen doe niet zo dom en haal zoon ding! Dan kom je te minste weer buiten... Dus vandaag een hele tijd met moeders zitten praten en de knoop doorgehakt... Hij gaat er komen... en... Morgen al! Wie had dat gedacht, een half jaar geleden was ik nog 'gewoon' 5 dagen aan het werk en zat ik een par keer per week in de sportschool, ik liep kilometers met m'n hond en nu moet ik in dat ding gaan zitten! pfff... Ik vind het echt een rot gedachte... Maar goed, morgen komt hij dus al binnen en ook al wil ik het niet, ik vind 't in ieder geval 'n mooike! Jammer genoeg hadden ze er geen met stuur bekrachting, cruise control en airco, dus is het deze maar geworden. :-)


UMC Radbout

Eindelijk is het in augustus zover! Dan heb ik een afspraak staan bij het UMC Radbout... Hopelijk gaan die wel vinden wat er mis is met me! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten