donderdag 16 juni 2016

Telefoongesprek Neuroloog Dr. Dhr. B.

De neuroloog


Oke ik weet dat ik moet uitkijken met namen op internet... Maar nu... Dit is echt belachelijk!

Dr. Dhr. B. ... Neuroloog,
Belt mij net op, dat hij eindelijk de psycholoog te pakken had gekregen. (dit ging volgens hem niet eerder, toevallig heb ik van de week nog gebeld met ze en vol op gemaild, maar he verschil moet er zijn)
Ik kreeg even te horen dat ik niet meer hoefde langs te komen, want hij kan niks voor mij doen...  Hij zou een behandelplan in mekaar zetten met een revalidatie arts en een psycholoog... Ik word nu doorgestuurd naar een psycholoog... Ik vroeg netjes aan hem waarom er niet verder word gekeken en dat ik het niet zo tof vind dat alles nu weer op mijn verleden word afgeschoven... Hierop zij hij nu dat dat niet zo was.... (Maar vorige week zei hij dit nog wel waar mijn moeder bij was..)

Dr. Dhr. B. zei het volgende... IK heb hier voor geleerd, IK verdien hier mijn geld mee, en IK ben arts.
Nou gab wat jij wilt....

Uhm meneer B. ik vroeg alleen waarom u weer alles op vroeger steekt en mij niet verder onderzoekt... Alles ging goed tot ik ziek werd... en JA daarna werd mijn emotie alle kanten op geslingert... VInd u het gek? Ik lig bijna hele dagen op bed, zoon 4u alles bij mekaar op een dag dat ik uit bed ben, terwijl ik eindelijk alles voor mekaar had, ik had een leuke baan, super toffe gym waar ik regelmatig was... Gek he dat ik me nu zo kut voel?
Maar he, B. ik ga wel naar een andere arts die wel de moeite neemt om me te onderzoeken, die wel de moeite neemt verder te kijken...

Owja, nog even een klein raadseltje, maar het begint met een B. en eindigt op ulder! 
Echt ik raad iedereen hier in de omgeving vanaf nu niet meer naar deze arts te gaan! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten