vrijdag 5 augustus 2016

Mijn BNN avontuur...

BNN (Je Zal Het Maar Hebben)

Net voordat ik zo ziek werd als dat ik nu ben, had ik me opgegeven voor je zal het maar hebben... Toen was het omdat ik "alleen nog maar" hartritmestoornissen heb... Eerst had ik wat mail contact met BNN maar daarna hadden ze zoveel aanmeldingen dat ik er natuurlijk niet bij zat... (Waar ik ergens ook wel blij mee was... Zie je het voor je... Ik op tv?...)

BNN wat doe je?!?

Tot mijn verbazing werd ik dus van de week gebeld door een onbekend nummer... Er was een voicemail ingesproken.. "hoihoi met *naam* van BNN ik ben redacteur van The Undateables en vond jou profiel in ons bestand van JZHMH en ik vroeg me af... Ik heb een leuke jongen (ik ga niet alle info over hem vertellen gun die gast z'n privacy)... Mag ik jullie in contact brengen? 
Ik zat met grote ogen en mn mond open te luisteren... het is dat ik op bed lag anders had ik echt ff moeten gaan zitten... WHATTHEF*CK???  Ik geef me op voor een programma omdat ik ziek ben en jullie komen met een datingshow aanzetten? 
Maar goed... alles was binnen een paar minuten ook te vinden in mijn mailbox waarna ik bijna uit bed rolde van het lachen... Is dit echt? Ze maken een grap... ff serieus...?  Ik toch maar netjes terug gemaild, en verteld hoe het nu zit, en daarbij dat ik een date met n (vreemde) gast niet echt zie zitten... Dat als ze een leuke meid voor me hebben ze altijd mogen roepen. (Hehe zo daar was ik vanaf!) 

Een tijdje later, na flink wat buikpijn van het lachen... Bedacht ik me iets... Deze vrouw van BNN heeft mij zojuist echt an het lachen gekregen... en dan echt echt lachen... weetje hoe lang geleden dat t was! Duss nja ondanks het vreemde telefoontje... de mailtjes... Thx voor t aanbod... Maar ik sla deze keer over! :-) 

Ik kon het dus even niet laten dit leuke maar zeer korte avontuur te delen met jullie! :-) Het leven gaat om genieten... Genieten van bijv. deze kleine momentjes! 

 <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten