maandag 1 augustus 2016

Hoe gaat het nu? & de vakantiefrustratie

Hoe gaat het nu?


De afgelopen week kreeg ik best wel veel vragen waar mijn nieuwe blog bleef, nou hier is hij hoor! Al weet ik niet zogoed wat ik hier moet wegzetten...

De afgelopen tijd is er niet echt iets spannends gebeurd qua onderzoeken... Sterkter nog helemaal niets! Ik ben heel erg aan het aftellen voor het bezoek van het Radboud, maar ergens ben ik ook best wel bang... Zou ik niet teveel verwachten? Wat als hun ook niks vinden... Wat als? Maar daar kan niemand antwoord op geven, over een paar weken zullen we t weten...

Max. frustratie!!!

Sinds dat ik kan werken heb ik nooit zomervakantie gehad, klinkt best wel zielig he...! ;-) Maar dat  vond ik nooit erg... Ik werkte altijd alle zomers en zo veel mogelijk... Nu voor het eerst ben ik een zomer 'vrij'... en hoe! het is dus echt bloed irritant dat iedereen leuke dingen doet en ik in bed lig... of in de bank... Dat mijn uitstapjes waar ik naar uit kijk een bezoekje is aan de dierenwinkel of de supermarkt... en ja van die goeie momenten geniet ik echt wel, maar het is gewoon balen... Mensen vragen of je dingen mee gaat doen, en je niet mee kunt, om alle redenen...
Over een paar weken komt mijn jongste stiefbroertje hier een tijdje logeren! Super leuk! Maar dan gaat het moment komen dat ik mee wil en ga iets leuks doen... Al maakt het zien van die rotstoel het me niet makkelijker... En iedereen zegt wel ah, wat maakt het uit... Nou dus heel veel! Al is het alleen maar een gevoelskwestie...

Leuke dingen gedaan

Normaal ging ik best ver met Luna, (m'n hond) rijden met de auto... naar het strand zwemmen... Alleen dit lukt me niet meer, ik kan niet zover rijden en daar lopen is ook niet meer zo gemakkelijk... Nu ben ik de afgelopen paar weken 2x meegenomen naar 't strand door m'n stiefbroertje en m'n stiefvader !!!! OMG ik was zoooo blij! Al lag ik de rest van die dag dan K.O. in bed... Maar het was het waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten