zondag 6 augustus 2017

Eindelijk word ik opgenomen in een revalidatiekliniek!

Stroomversnelling

Na een hele tijd niet geblogt te hebben omdat er gewoon geen verandering was en ik niet echt iets te melden had... Is er inmiddels weer een hoop aan de gang! Mijn eerste gesprek in de nieuwe kliniek is geweest, dit maal voor een interne opname in de hoop dat dit dat wel zou gaan werken ipv externe revalidatie. Het was een gesprek van een uur met de revalidatie arts die mij daar gaat begeleiden... In dit uur is er zoveel verteld wat ik nog niet eens wist en er is wel het een en ander duidelijk geworden! Er werd verteld dat als ik opgenome word ze geen toezeggingen kunnen doen of ik beter word of niet... Maar er werd ook verteld dat ik "extreem" hypermobiel ben... Ergens wist ik dit natuurlijk allang maar dat ik daarmee beter niet in de zorg en in een magazijn had kunnen werken was mij nooit verteld! En sporten met dit is goed, ja! Maar niet als een beest alleen maar krachttraining doen! Ahja...

De afgelopen week zou ik vrijdags gebeld worden of ze het met me aandurfde gaan... Nou... Ik werd woensdagochtend vroeg zl gebeld dat ze het durven! * doet een vreugde dansje* natuurlijk wil ik niet te blij zijn, want wat als ik nu super blij ben en het zou nket helpen net als de vorige keer... Dan zou mn hoop echt helemaal weg zijn! Dus ik ben misschien even wat voorzichtig met mn toekomstbeeld...

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

De komende week moet ik nog een aantal keer naar de revalidatie kliniek voor een hoop intaketesten en half augustus krijg ik de beoordeling en data te horen. Ik weet nu alleen nog maar dat daar de standaard revalidatie 12 weken lang duurt! 

Ergens was het was bizar,
Er is gezegt dat ik beter niet naar mijn vorige revalidatie had kunnen gaan omdat daar beste veel fouten zijn gemaakt... Dat als ik gelijk naar deze kliniek had gegaan ik er nu waarschijnlijk anders mij zou zitten... Maar dat is achteraf he... Bij de vorige kliniek was ik de slechtste om het maar even heel plat te zeggen, liep als enigste met krukken enzo... Bij deze kliniek zitten er heel veel mensen in een rolstoel, dwarslesies, halfzijdige verlammingen... mensen met een lichaamsdeel geamputeerd... Hier ben ik niet de slechtste... En ergens voelt dat wel fijn... Al klinkt dat misschien heel stom als ik dit zo zeg...

Ik ga de komende tijd dus weer lekker bloggen omdat er genoeg te vertellen is!

Liefs 💖

OWJA, De namen van klinieken en waar ik precies naar toe ga komen niet op internet... Gezien dit openbaar is en ik vind dat niet iedereen dat hoeft te weten... Prive zeg ik dit natuurlijk wel gewoon!



Mooi rood is niet lelijk..! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten