dinsdag 5 december 2017

Ontslagdatum bekend!

Ontslag datum bekend!


Na 9 weken intern te hebben gezeten mag ik volgende week vrijdag eindelijk naar huis toe! Ergens vind ik het heel fijn dat ik naar huis mag maar ergens is het ook gewoon kut... Ik mag naar huis omdat de behandeling niet aanslaat, sterker nog... Hoe meer dat ik moet lopen hoe meer pijn en moeilijker m'n voet doet... Hoef hierna niet poliklinsch verder en ook niet alleen bij n fysio, omdat de therapieen niet helpen heeft dat ook geen zin...
Ben wel blij dat ik met de feestdagen thuis ben alleen ja, ik blijf het best wel kut vinden dat er nu niks meer is wat zou kunnen helpen... Hopelijk als ik thuis ben dat ik weer stabieler word en dan ja, we zullen zien wat de toekomst gaat brengen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten